Audyt jakości/sprzedaży

- Jakość pracy personelu
- Proces rezerwacyjny/sprzedaży
- Jakość oferty obiektu
- Proces realizacji usługi
- Marketing obiektu
Jak wygląda kontrola w restauracji?
- Kontrola trwa około 120 minut
- Audytor podczas kontroli zamawia pełny posiłek wraz z dodatkowymi usługami (wino, koktajle itp.)
- Audytor jest w pełni anonimowy. Oznacza to, że personel nie jest świadomy kontroli audytorskiej tak samo jak kadra zarządzająca
- Audyt odbywa się w losowym terminie
- Po kontroli audytorskiej inwestor otrzymuje drogą pocztową raport z załączonymi dowodami kontroli
Jak wygląda kontrola w hotelowej gastronomii?
- Kontrola trwa jedną dobę hotelową
- Audytor podczas kontroli korzysta z śniadania hotelowego oraz losowej usługi dodatkowej dla gości hotelu
- Audytor jest w pełni anonimowy. Oznacza to, że personel nie jest świadomy kontroli audytorskiej tak samo jak kadra zarządzająca
- Audyt odbywa się w losowym terminie
- Po kontroli audytorskiej inwestor otrzymuje drogą pocztową raport z załączonymi dowodami kontroli
Usługa audytu "na próbę"
Jeżeli wahasz się przed nawiązaniem współpracy długofalowej w kwestii kontroli audytorskich w Twoim obiekcie, proponujemy zamówienie pojedynczej usługi przed podjęciem współpracy z naszą firmą. Audyt "na próbę" pokaże, w jaki sposób usługa jest realizowana oraz jak obszerne informacje zarządcze dostarczane są wraz z raportem audytora.
Dla przedsiębiorstw, które posiadają więcej niż jeden obiekt w portfolio, wysokość subskrypcji kalkulowania jest indywidulanie, w zależności od ilości obiektów i zaplanowanych harmonogramów.
Mikro
przedsiębiorcaMały
przedsiębiorcaŚredni
przedsiębiorcaDuży
przedsiębiorcaOferta comiesięcznej subskrypcji nie uwzględnia kosztów logistycznych, które naliczane będą w momencie ich powstania w trakcie wykonywania umowy, poniżej prezentujemy zasady naliczania kosztów logistycznych:
- Koszty dojazdu do miejsca inwestycji - 1 zł. netto / kilometr
- Koszty noclegu według cennika lokalnych obiektów hotelowych klasy ekonomicznej/budżetowej