POLITYKA JAKOŚCI
Cel
Misja
Wizja
Budowanie silnej marki wsparcia otoczenia biznesu, ze specjalizacją w segmencie HoReCa.
Wsparcie biznesu w profesjonalizacji segmentu HoReCa, jako spójnej jednostki dla rozwoju turystyki krajowej.
Najwyższej jakości produkt okołoturystyczny, jako stabilny rozwój przedsiębiorczości sektora HoReCa.
Priorytetowym celem Przedsiębiorstwa Dobry Konsulting Sp. z o.o. jest stałe spełnianie wymagań Klientów poprzez świadczenie na wysokim i stabilnym poziomie jakościowym:
usług konsultingowych i szkoleniowych w zakresie wdrażania systemów zarządzania, kontroli produkcji oraz innych standardów i norm branżowych
oraz usług w zakresie:
doradztwa, szkolenia i nadzoru w zakresie inwestycji hotelowych, gastronomicznych oraz Camping Village;
doradztwa w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy i ppoż.;
pozyskiwania dotacji unijnych i środków inwestycyjnych;
zarządzania, rozliczania, obsługi i auditowania projektów;
doradztwa w zakresie bieżącej działalności operacyjnej;
doradztwa i szkolenia w zakresie bezpieczeństwa informacji i ochrony danych osobowych,
przygotowania organizacji do uzyskania certyfikacji w zakresie jakości;
a także organizowania szkoleń otwartych i zamkniętych zawodowych i specjalistycznych dla pracowników przedsiębiorstw gastronomicznych i usług noclegowych.
Naszym Kontrahentom pragniemy zapewnić kompleksową jakość usługi, oparte na połączeniu
i umiejętnym wykorzystaniu wielodyscyplinarnego wykształcenia z praktyczną i teoretyczną wiedzą dotyczącą zarządzania.
Usługi świadczone przez naszych konsultantów odpowiadają potrzebom Kontrahenta i są dostosowane do specyfiki jego działalności.
Nasz cel realizujemy poprzez:
stałą orientację na efektywność i jakość świadczonych usług
fachową i rzetelną obsługę oraz indywidualne podejście do każdego zlecenia,
spełnienie wymagań prawnych i regulacyjnych,
określenie i nadzór nad ryzykami i szansami dla realizowanych procesów,
uwzględnianie kontekstu firmy przy planowaniu działań operacyjnych,
podnoszenie kwalifikacji, umiejętności i fachowości pracowników firmy oraz rozwijanie w nich poczucia odpowiedzialności za jakość świadczonych usług,
ciągłe umacnianie pozycji na rynku, zwiększenie wyniku finansowego,
doskonalenie wszystkich procesów oraz skuteczności Systemu Zarządzania Jakością.
Gwarancją osiągnięcia założonych celów jest świadomość Wspólników Przedsiębiorstwa Dobry Konsulting Sp. z o.o. oraz zarządu i pracowników firmy o konieczności stałego doskonalenia skuteczności wszystkich procesów ukierunkowanych na uzyskanie satysfakcji naszych klientów, wynikającej z zaspokojenia ich potrzeb oraz spełniania wymagań w poparciu o normy PN – EN ISO 9001:2015 oraz TQM.
Tak postawioną Politykę Jakości będziemy realizować wspólnie z pracownikami, dbając o jej aktualność.